יום שבת, 27 באפריל 2013

מקלחון זה באופנה - למה?



התקנה של מקלחון בחדר האמבטיה היא הבחירה הראשונה של רוב רובן של המשפחות בישראל, אשר מקפידות להתקין מקלחון במקום או לעיתים קרובות גם בנוסף לאמבטיה הרגילה. מהי הסיבה לפופולאריות העצומה של מקלחונים בארץ? התשובה לשאלה זו מונחת בשילוב האידיאלי שהמקלחונים יודעים להציע – שילוב בין נוחות לעיצוב, ובין פרקטיות לאלגנטיות. עוד על כל היתרונות הגדולים של מקלחונים, לפניכם.

חיסכון במים


מקלחת במקלחון היא חסכונית יחסית במים, והדבר חשוב במיוחד במדינה צחיחה כמו ישראל. התקנה מקלחון בבית עוזרת לחסוך במידה ניכרת במים לטווח הארוך, ולכן מדובר גם בחיסכון כספי מרשים שנצבר לאורך השנים הרבות של השימוש.

חיסכון במקום



 

התקנה של מקלחונים עוזרת גם לחסוך במקום בחדר האמבטיה, היות ומקלחון תופס הרבה פחות מקום מאמבטיה רגילה. מסיבה זו מקלחונים הם פופולאריים במיוחד בבתים בהם חדר האמבטיה הינו קטן, כאשר התקנה של המקלחון משאירה דיי מקום לארונית לאמבטיה ולכל שאר הדברים שצריך לשים בחדר האמבטיה.

נוח לשימוש – לכל הגילאים


שימוש במקלחון הוא נוח עבור בני כל הגילאים. השימוש במקלחון מאפשר להתקלח במהירות, ללא וויתור על תחושת הפינוק שאנחנו מחפשים. היות והשימוש במקלחון הינו חסכוני מאוד בזמן, הדבר מתאים במיוחד למי שיש לו משפחה גדולה עם כמה ילדים, ובמיוחד עם כמה ילדים מתבגרים, אשר נוטים לריב על התור לאמבטיה. התקנה של מקלחון תתאים מאוד גם למי שיש לו הורים מתבגרים, אשר מתקשים לטפס אל תוך האמבטיה עם תחושה סבירה של יציבות ושל ביטחון כמו בעבר. עבורם השימוש במקלחון הוא קל ונוח הרבה יותר, וניתן גם לשלב, ברבות השנים, שימוש בכיסא למקלחון, על מנת לשמור על העצמאות ברחיצה.

עיצוב אלגנטי ומרהיב


סיבה מרכזית נוספת אשר הופכת את ההתקנה של מקלחונים לכל כך מבוקשת, היא שהמקלחונים מגיעים במגוון של עיצובים אלגנטיים ומרהיבים, אשר מאפשרים לכם להתאים את המראה של המקלחון לכם לעיצוב של שאר חדר האמבטיה.

מחיר


ניתן למצוא בשוק מגוון של מקלחונים במחירים סבירים ביותר ושווים לכל נפש, וההתקנה שלהם אינה יקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה